söndag

Dag 7 - Min bästa vän!

Oj, det här är svårt!

Hade det varit för ett par år sen hade jag sagt Linda direkt! Men saker och ting har förändrats (tyvärr) och vi är inte de vi en gång var.. fast vi är fortfarande mycket bra vänner :)

Och sen nu på slutet (dom sista åren) så har jag och Zandra fått upp kontakten igen! Vi var oskiljaktiga för ca 7 år sen och börjar få tillbaka den vänskapen igen! Så hon är nog min bästa vän! hon finns liksom alltid där och hon vet hur man håller en hemlighet! Och är en av dom ärligaste människorna jag vet!

Hon är det jag behöver och vill ha hos en äkta vän! :) Och jag älskar henne för den hon är!
En galen, lyhörd, uppmärksam och snäll person som alltid gör som hon själv tycker!

Men min allra allra bästa vän är Tommy! Han kan jag prata med precis allt om och även sånt som ens käresta kanske helst inte vill veta.. Vi pratar om allt!

Jag har många vänner som jag vänder mig med olika saker till, så jag kan inte räkna upp alla! Men ni vet vilka ni är!
Och jag är tacksam för att ni finns i mitt liv!

1 kommentar:

Zandra sa...

Du är en utav dom 4 bästa vänner jag har :) Och ingen kan komma och ta min älskling ifrån mig :)
Älskar dig <3